Sunday, January 3, 2016

Mindig olyan

nehéz megírni a vadonatúj év legelső bejegyzését, de vajon miért.
Nincs is különösképpen kedvem hozzá. Mint ahogy ahhoz sem, hogy holnap korán keljek s a karácsonyi szünet után újból dolgozni induljak.
Megállni viszont nem lehet. Visszamenni sem a fényes szép ünneplésbe.
Menni mindig csak előre lehet. Szürkés-kékes január s hétköznapok várnak ránk. Szép lesz, azt hiszem.
A legelső bejegyzést talán azért olyan nagyon nehéz megírni, mert úgy érzem, hogy itt és így akár be is lehetne fejezni. Szép befejezés lenne el sem kezdeni.
De hogy ez ne fordulhasson elő még véletlenül sem, ezért egyszerűen, kedv nélkül is akár, le kell írni azt az első betűt, be kell állítani jó korai időpontra azt az órát, meg kell tenni azt a legelső lépést.
A többi pedig, mint ahogy eddig is, mindig is, kirendelődik útközben.
Ez évi mottónak egy C.S.Lewis klasszikust választottam magamnak:
Courage, dear heart.
(C.S.Lewis, The Voyage of the Dawn Treader) 
Boldog új évet kívánok minden kedvesdrága olvasómnak. 

20 comments:

hédi said...

Köszönöm, hogy elkezdted. Boldog új évet, Márta!

muzsika said...

Szép lesz,bizony.Boldog Új Évet Márta!

Éva said...

Köszönjük, hogy nem hagytál magunkra. Szeretünk téged, szeretjük a blogod, de úgyis tudod ezt.
Legyen szép az új éved is!

Katalin said...

https://www.pinterest.com/pin/30117891232617117/

már úgy vártam ezt az elsőt:)))
láttam az Instagramon ezeket a képeidet, és vártam, vártam,
nem akartam én se, hogy valami nagy ünnepi évkezdő szószt nyomjál le, csak indítsd el az éved csendben szépen, szóljon újra a vekker a hosszú hétvége után, igyál teát az ablakba pillantva, fújva hűtve a forró bögrét, induljatok kapkodva, fázósan reggelente, mindegy, csak legyetek, legyél:)))
szép jó reggelt, indulás :))))

Katalin said...

ja, és megmutatom neked is, mert annyira aranyost találtam a fb-on:
https://www.facebook.com/mesebeszed/photos/a.549925968437643.1073741828.444220635674844/919751761455060/?type=3&theater
ébredj boldogan:)))))))

ivetabt said...

A mottód pont az, amit én is kerestem. Köszönöm.

Klaudia said...

Boldog új évet!

Csipkerózsa said...

És valamiért éppen erre volt szükségem ma reggel.
Köszönöm Neked.

Eszter said...

Nagyon boldog új évet kívánok én is!

Piroska said...

Köszönöm, hogy nem hagytad abba... Köszönöm a folytatást...
Boldog új évet kívánok!

Gál Edith said...

Én is köszönöm, hogy folytatod! :)
Áldott, békés és boldog új évet nektek is!

Éva said...

Nincs okostelefonom, se Androidom (állítólag az kell hozzá?)és most, hogy bezártad az Instagramod, nem láthatom ott a képeket. Itt megnézhetem, és ez boldogít.

márta said...

Pillanatnyi elmezavartól vezérelve úgyis letöröltem mindent.:) Amúgy visszajelöltelek.

Éva said...

Ahhh, látom, de jó!:-)

Éva said...

20 perc múlva megyek dolgozni. Gyűjtöm a "bátorságot" ehhez a naphoz és az évhez!

márta said...

Courage, dear heart. :)

Józsa Anikó said...

erre a mottóra én is nagyot bólintok! :D

Éva said...

Megvolt a "courage"! :-) Mikor pedig beértem kissé átfagyva odabattyogtam az automatához és vettem forró csokit. Elvégre megérdemeltem!

Éva said...

Kihagytam a vesszőket a mondatból, de most már mindegy, és hozzátettem magamban: Don't mind! :-)

Ildikó said...

Kedves Márta,

pár hete találtam rá a blogodra(valaki facebookon ajánlotta), szeretlek olvasni! :)
Szépségekkel teli új esztendőt Nektek!